Markten en foodtrucks

Organiseer je (jaar)markt slimmer en bespaar veel tijd

Marktmanager producten overzichtspagina

Voordelen

Aanmelden ondernemers

Bepaal producten en prijzen voor meerdere doelgroepen en laat handelaren, winkeliers, hobbiesten, food of non-food ondernemers zich digitaal inschrijven.

Beoordelen en factureren

Beoordeel de inschrijving op de ingestuurde omschrijving en productfoto's. Na goedkeuring kan er direct door de ondernemer via iDeal of overboeking betaald worden*.

Kraamnummer toewijzen

Bekijk vrije marktkraamnummers en wijs op basis van de voorkeuren van de ondernemer een of meerdere kraamnummers toe.

Versturen welkomstpakket

Informeer de ondernemer met een digitaal welkomstpakket (PDF) inclusief kraamnummer(s), plattegronduitsnede en alle documenten die u wilt meesturen.

Bekijk hoe de EventKit Marktmanager voor jou zou kunnen werken!

De EventKit Marktmanager heeft marktorganisatoren geholpen om hun administratieve processen te automatiseren. Zo houd je tijd over om je markt nog beter te maken! (2 minuten)

Deze organisaties werken met EventKit

Logo Kerstmarkt Dordrecht

"Het eerste jaar met de EventKit Marktmanager hebben we onze Excel-overzichten nog bijgehouden, maar EventKit levert meer inzicht en overzicht dan we hiervoor hadden.

Hierdoor hebben we een behoorlijke efficiëntieslag gemaakt"

Kerstmarkt Dordrecht

Logo Kerstmarkt Haarlem

"De EventKit Marktmanager is helder en makkelijk in gebruik voor zowel ondernemer als organisatie, heeft een keur aan mogelijkheden en zorgt ervoor dat alle benodigde informatie in 1 oogopslag is te vinden.

Ook heeft EventKit duidelijke en uitgebreide overzichten. Daarnaast is het mogelijk om het programma aan te passen naar eigen wensen en behoeften. Kortom, wij zouden niet anders meer willen!"

Kerstmarkt Haarlem

Logo Dordtse Boekenmarkt

"Door gebruik te maken van de EventKit Marktmanager heb ik me voor de Dordtse Boekenmarkt heel wat suffe computeruren bespaard."

Dordtse Boekenmarkt

Prijs

€ 9,50 per bestelling

De EventKit Marktmanager werkt met administratiekosten per bestelling. Er zijn geen andere kosten. Een bestelling kan uit meerdere kramen en additionele producten bestaan. De administratiekosten zijn aan de bestelling toe te voegen zodat de ondernemer de adminstratiekosten volledig betaald. Als organisator betaal je hierdoor alleen de kosten voor de betaalprovider Mollie*.

  • Kramen
  • Inschrijven voor kramen en tenten
  • Inschrijven met eigen materiaal
  • Prijzen per stuk of per meter
  • Zelf te beheren
  • Aanmeldportaal ondernemer
  • Simpel in gebruik
  • Registratie nieuwe ondernemers
  • Inloggen reeds bekende ondernemers
  • Omschrijving te verkopen producten
  • Aangeven voorkeursplaats
  • Uploaden foto's handelswaar
  • Betalen factuur na goedkeuren
  • Beheeromgeving organisator
  • Beoordelen van inschrijvingen
  • Aanpassen bestellingen
  • Factureren bestelling
  • Bijhouden opmerkingen
  • Deelname historie
  • Overzicht verstuurde correspondentie
  • Versturen welkomstpakket
  • Overzichten
  • Verkoop per product
  • Verkoop per deelnemer
  • Verkoop per categorie
  • Diverse overzichten in Excel
  • Beveiliging
  • Twee-factor authenticatie
  • Eigen database, jouw data blijft jouw data
  • Diverse rechtenmogelijkheden

Bespaar ook een maand aan administratief werk

Probeer het nu
img